شناسهٔ خبر: 66220969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

خدمت به زائران مشهد در حال نهادینه شدن است

زهرا اسماعیلی

استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت به زائران در مشهد در حال نهادینه شدن است و خوشبختانه امروز دغدغه بسیاری از موضوعات را نداریم، چرا که ظرفیت اجرایی خوبی پای کار است.

صاحب‌خبر -

یعقوبعلی نظری شامگاه ۳۰ فروردین‌ماه، در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی است که در این مقطع زمانی در کنار شما خدمت‌گزار زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشم؛ هر چند گاهی دچار غفلت می‌شویم اما در توفیقات مرهون الطاف خاص امام هستیم و تلاش ما این است کوتاهی و قصورات را جبران کنیم.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در مقایسه با سایر استان‌ها در موضوع کار جمعی از برجستگی برخوردار است که البته این نمود زیاد مورد توجه نبوده است. باید عرض کنم به عنوان خدمتگزار شاهد هستم در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها انسجام خوبی بین مدیران اجرایی و افراد تاثیرگذار استان وجود دارد و شاهد بر این ادعا حرکت استان به سمت افق روشن به ویژه در حوزه اقتصاد است.

نظری افزود: اقتصاد استان در حال حرکت به سمت اهداف بلند است، همچنین حرکت در حوزه خدمت‌رسانی، عمرانی و زیر ساختی نیز با دقت بسیاری در حال انجام است و تمام مسئولان در این بخش اهتمام دارند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: استان ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی نسبت به سایر شهرهای کشور مشکلی ندارد و امنیت در این استان برقرار است و نمونه آن را در انتخابات اخیر می‌توان دید. برگزاری انتخابات با این عظمت، مشارکت، دقت، امنیت، سلامت و رقابت با وجود این جمعیت بالا، گستردگی و مولفه‌های بالا بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: خدمت به زائران در مشهد در حال نهادینه شدن است و خوشبختانه امروز بسیاری از موضوعات را به عنوان دغدغه نداریم، زیرا ظرفیت اجرایی خوبی پای کار است و تجربیات ارزنده‌ای به دست آورده‌ایم که همه این‌ها غنیمت است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همیشه در موضوع اسکان دغدغه داشته‌ایم، البته تمام دستگاه‌های مرتبط  از نظر کمیت، کیفیت و زمان‌شناسی خدمات را افزایش داده‌اند.

نظری ابراز کرد: امنیت و سلامت زائر توسط دستگاه‌های مسئول همواره در دستور کار قرار دارد. مباحث تامین نیازمندی‌ها، نحو خدمات و اطلاع‌رسانی به زائران به نحو احسن در حال انجام است و کیفیت کار رو به افزایش است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مباحث خدمت به زائران در یک بسته خدمت به زائران جاری و ساری است و سال به سال افزایش کمی و کیفی را به همراه دارد.

خراسان رضوی در حوزه اقامات زائران در کشور رتبه اول را کسب کرد

در بخش دیگری از این مراسم سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۹ بازارچه با بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع‌دستی در ۱۸ شهرستان استان برپا شد و طی این مدت ۴۰۰ هزار نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

وی در تشریح اقدامات این اداره در حوزه اسکان افزود: ۴ هزار ٩۶٢  نقطه در استان با ۶٧٠ هزار نفر شب برای اسکان نوروزی برنامه‌ریزی شد و توانستیم در اقامت زائران در سطح کشور رتبه اول را کسب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما