شناسهٔ خبر: 66220717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه نقاشی «کُنار، درخت زندگی» در دزفول گشایش یافت

دزفول – ایرنا - دومین نمایشگاه استانی گروهی نقاشی «کُنار، درخت زندگی»  عصر پنجشنبه با نمایش آثاری از هنرمندان خوزستان در این شهرستان دزفول گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درخت کُنار(سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

حمید صادق جولا ادامه داد: این نمایشگاه که از امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول گشایش یافت تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ آماده حضور هنردوستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: رونق فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در این شهرستان با همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه به عنوان اولویت در دستور کار است.

صادق جولا اظهار کرد: استمرار فعالیت مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول که طی چند ماه اخیر بار دیگر احیا و فعال شده است، نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

وی ادامه داد: طی چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی برای احیای مجتمع فرهنگی سینمایی به عنوان یکی از مراکز شاخص فرهنگی و هنری خوزستان صورت گرفته که نقش موثری در تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان دارد.

به گزارش ایرنا، مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول با معماری ناب ایرانی اسلامی یکی از مراکز شاخص فرهنگی کشور است که ظرفیت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را دارد.

آذرماه سال ۱۴۰۰ پس از ۲ سال تعطیلی این مجتمع فرهنگی سینمایی با اکران فیلمی راه اندازی شده بود ولی بار دیگر این مجتمع پس از مدت کوتاهی از مدار خدمت رسانی به اهالی فرهنگ و فرهنگ دوستان دزفول خارج شد، سرانجام با اقدامات انجام شده، این مجتمع فرهنگی در دی ماه سال گذشته دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

نظر شما