شناسهٔ خبر: 66220505 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیینی: ۲۶۰ هزار خانه در دولت سیزدهم نوسازی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم بافت فرسوده شهری در ساخت و ساز شهری به افزون بر ۲۱ درصد رسیده است گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور نوسازی شد. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم بافت فرسوده شهری در ساخت و ساز شهری به افزون بر ۲۱ درصد رسیده است گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور نوسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد آیینی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۳۹۲ واحد مسکونی بافت فرسوده نوسازی مردمی سمنان افزود: ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور در آینده‌ای نزدیک با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه ساخت چهار هزار و ۳۰۰ خانه در قالب برنامه چهارساله برای نوسازی بافت فرسوده در استان سمنان هدفگذاری شده است، اضافه کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

وی اظهار کرد: حدود ۵۵ درصد بافت فرسوده استان سمنان در وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار را بافت تاریخی تشکیل می‌دهد که نوسازی این مناطق نیازمند همراهی و تعامل بیش از پیش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جذب سرمایه‌گذران است

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: یکی از دستورات جلسه پیشرو ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهور موضوع نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده واقع در بافت تاریخی استان سمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما