شناسهٔ خبر: 66220223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان: تعویض ها نتیجه بازی را تغییر داد

کرمان - ابرنا - سرمربی استقلال خوزستان گفت: نیمه نخست بازی را کنترل کردیم، اما در نیمه دوم به علت اشتباه گل خوردیم و باز هم در ادامه برخلاف جریان بازی گل دوم را دریافت کردیم، اما با انجام تعویض ها و ریسک نتیجه گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی ۲ تیم گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان اظهار داشت: از دقیقه ۸۸ سیستم تیم را به ۴ ۴ ۲ تغییر دادیم و ۲ مهاحم اضافه شد و نتیجه گرفتیم.

وی تصریح گرد: بازی بسیار خوبی بود و یک فوتبال زیبا را هواداران دیدند، بازی چهار گل داشت دز حالی که در فوتبال ما به زور یک گل اتفاق می افتد، هر ۲ تیم روی کار تیمی به گل رسیدند و هیچ چیز از ارزش های گل گهر کم نمی کند و فوتبال این تیم را می پسندم.

وی بیان کرد: شاید هواداران گل گهر از تساوی ناراحت باشند اما فوتبال جریان زیبایی دارد و خدا را شکر از بازی سخت امتیاز حساسی را گرفتیم.

پور موسوی گفت: از یکی از افراد کادر باشگاه گل گهر سیرجان باید گلایه کنم که در استقرار و ورود هواداران تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه اشکالاتی وجود داشت و قانونا هواداران باید پشت دروازه تیم خودمان باشند.

وی تاکید کرد: از مدیر عامل گروه ملی خوزستان باید تشکر کنم که در این وضعیت بد اقتصادی با توجه به مسئولیت اجتماعی از باشگاه حمایت کردند و این تساوی ارزشمند که حکم برد را برای ما داشت را به اعضای هیات مدیره باشگاه تقدیم می کنم.

بازی ۲ تیم گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان از هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی خاتمه یافت.

نظر شما