شناسهٔ خبر: 66216871 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟ / قیمت تور گردشگری تاجیکستان + جدول

بررسی قیمت تور گردشگری تاجیکستان را در این گزارش بخوانید.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ اگر می‌خواهید سفری به خارج از کشور داشته باشید یکی از گزینه‌های شما می‌تواند سفر به کشورهای آسیایی باشد.

از میان کشورهای آسیایی کشور تاجیکستان یکی از مقصدهای مناسب برای گردشگران ایرانی است. تاجیکستان کشوری در آسیای مرکزی است که بخشی از ایران بود اما در سال ۱۹۱۷ به تصرف شوروی درآمد. این کشور بیش از سه هزار سال قدمت دارد اما در طول تاریخ همواره تحت تصرف یا فرمانروایی شاهان و ملل مختلف بوده و از آنها تاثیر گرفته است. بعد از آنکه تاجیکستان به تصرف روسیه درآمد و حکومت روس‌ها به مدت ۶۹ سال در تاجیکستان ادامه داشت زبان دوم مردم تاجیک، روسی شد و اکثر تاجیکی‌ها به زبان روسی تسلط دارند. شورای عالی تاجیکستان طی تحولات سیاسی در تاریخ نهم سپتامبر سال ۱۹۹۰، رای به استقلال این کشور داد و سپس تاجیکستان از سال ۶۹ به بعد از اتحاد جماهیر شوروی جدا و به عنوان یک کشور مستقل شناخته شد.

از آنجایی که ایرانی‌ها و تاجیکستانی‌ها فرهنگ و زبان مشترک دارند سفر به این سرزمین برای ایرانی‌ها می‌تواند گزینه خوبی باشد. در ضمن، این روزها بهترین زمان سفر به تاجیکستان است.

از جمله جاذبه‌های گردشگری تاجیکستان می‌توان به پارک رودکی، موزه ملی تاجیکستان، بزرگراه پامیر، مجسمه اسماعیل سامانی، قلعه حصار، کوهستان فان، دریاچه علاء الدین، دره یاگنوب، باغ گیاه شناسی و باغ وحش، دریاچه سریز و ... اشاره کرد.

در ادامه به بررسی هزینه تور گردشگری تاجیکستان می‌پردازیم.

برای سفر به تاجیکستان می‌توانید تور 8 روزه تاجیکستان به مقصد «دوشنبه» را انتخاب کنید که هزینه آن به ازای هر نفر 20 میلیون تومان است.

هزینه اقامت در هتل‌های تاجیکستان را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

برچسب‌ها:

نظر شما