شناسهٔ خبر: 66216723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پایان جام رمضان روستاهای استان مرکزی

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی گفت: جام رمضان روستاهای استان مرکزی در ۲۷ نقطه برگزار شد که بیش از ۸۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت داشتند. رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی گفت: جام رمضان روستاهای استان مرکزی در ۲۷ نقطه برگزار شد که بیش از ۸۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ،«علی عشوری» در این خصوص گفت :  بازی‌های جام رمضان ۲۴۷ میزبان در نقاط تعیین شده داشت که تیم‌های مختلف ورزشی تشکیل و مسابقات از ۲۸ اسفندماه بین روستاییان استان شروع شد.

وی عنوان کرد: ۳۰۵ تیم فوتبال آقایان، ۲۷۶ تیم مینی‌فوتبال آقایان، ۲۸۹ تیم فوتسال بانوان و آقایان، ۴۲ تیم والیبال، ۲۳۶ تیم بازی‌های بومی محلی و ۳۶ تیم طناب‌کشی بانوان و آقایان از جمله مسابقه‌های در نظر گرفته شده بود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی ادامه داد: سوارکاری، قویترین مردان، دوچرخه سواری و دومیدانی از دیگر مسابقات برگزار شده در جام رمضان استان مرکزی بود.

عشوری اظهار کرد: ۴۵ جشنواره بازی‌های بومی محلی و ۱۵ همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستاهای استان برگزار شد.

وی گفت: نفرات اول تا سوم هر یک از مسابقات نیز معرفی و با اعطای جوایز از آن‌ها تقدیر شد و برخی از بازی‌های فوتبال و مراسم‌ها نیز همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده برگزیدگان این مسابقات نیز مشخص می‌شوند.

نظر شما