شناسهٔ خبر: 66216616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاد دانشگاه: پیروزی جبهه حق بر باطل وعده الهی است

مهاباد- ایرنا- عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد گفت: پیروزی جبهه حق و مقاومت علیه باطل و کفار وعده الهی بوده و در طول تاریخ بارها به اثبات رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خیرنگار ایرنا، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حجازی در مهاباد اظهار کرد: خداوند بارها در قرآن در قالب زندگی نامه و سرنوشت پیامبران همچون حضرت ابراهیم (ع) و حضرت موسی (ع) وعده پیروزی حق را به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: طبق آیات قرآنی هم پیمانی با دشمنان اسلام و یهودیان هرگز به نتیجه نرسیده چون آنها هیچ گاه سر دوستی را با بقیه ندارند.

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در دوران فعلی دشمنان ما با دیپلماسی التماس، خواهان عدم حمله به اسراییل بوده در حالی که زمانی سران کشورهای استکبار بدون هماهنگی به کشور ما سفر کرده و برای ما تصمیم گیری می کردند.

وی با بیان اینکه همه موفقیت های نظام مرهون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است، گفت: رهبر انقلاب مایه افتخار جهان اسلام است که سیاستمداران دنیا از جمله پوتین سخن به تمجید معظم له گشوده اند.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ نابرابری را علیه ما به راه انداختند اما با تدبیر معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی رسیدیم.

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: در ادامه نیز دشمنان با ایجاد تحریمها و تهدیدها سعی داشتند این آرامش را از ما بگیرند اما تدبیر مقام معظم رهبری باعث شده ملت ما به سرعت در حال پیشرفت باشد.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سید محمد حجازی جانباز عالیقدر پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی به فیض شهادت نائل آمد.

مهاباد با ۲۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما