شناسهٔ خبر: 66215054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فیاض فر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی بیان کرد: جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد نزدیک به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 
 
وی ادامه داد: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.
 
فیاض فر اظهار داشت: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

نظر شما