شناسهٔ خبر: 66214828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تحقق شعار سال جز با کار و روحیه جهادی به دست نخواهد آمد

جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: سپاه پاسداران برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ پاسدار آیت‌الله فرمان پور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در جلسه شورای فرماندهی این ناحیه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: ما در مرحله اول باید ماهیت شعار سال را که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده تبیین کنیم.
وی ادامه داد: تحقق شعار سال جز با کار و روحیه جهادی به دست نخواهد آمد و به فضل خدا و همت و روحیه جهادی در همه بسیجیان و پاسداران نیز می باشد.
سرهنگ پاسدار آیت‌الله قهرمان پور افزود: تلاش و کار جهادی دارای ۴ رکن اصلی، عشق، ایمان، بصیرت و همت می باشد و با این مهم در هر امری موفق خواهیم شد.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام ابراز داشت: طی ۴۵ سال گذشته هر کجا روحیه و تلاش جهادی داشتیم و به نیروی ایمان تکیه دادیم، بن بست‌ها را از میان برده ایم.
سرهنگ قهرمان پور با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: فعلا سیلی محکمی به رژیم غاصب اسرائیل زده شده است و اگر غلطی از او سربزند با فرمان ولی مقتدر زمان امام خامنه ای مدظله العالی طومار این رژیم منحوس را درهم می پیچیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما بصیرت دینی و سیاسی خود را در سطح بالایی افزایش داده اند و اگر رهبری عزیز اشاره کند همه در صحنه نبرد با اسراییل حاضر می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما