شناسهٔ خبر: 66214827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس با فرمانده ارتش کردستان

به مناسبت روز ارتش، سردار امان‌الله گشتاسبی و نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه جمعی از فرماندهان با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٢٨ پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس ضمن تبریک روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: ارتش یگانی باسابقه و باقدرت است که همواره در کنار دیگر نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت درحال‌خدمت رسانی به مردم است.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال‌زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام مأموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا در بین ارتش و سپاه بیت‌المقدس گفت: ارتش با مبارزه علیه نیرو‌های داخلی و خارجی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی موجب تثبیت و بقای انقلاب تا به امروز شده است.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: ارتش همواره برای امنیت پایدار در تلاش است تا بتواند مأموریت خود را در راه انقلاب و حفظ کیان اسلامی به سرانجام برساند.

در پایان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر تعامل و همکاری صمیمانه بین ارتش و سپاه بیت‌المقدس و سایر نیرو‌های مسلح در استان در خدمت‌رسانی به مردم استان تأکید کرد.

در ادامه امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت پور اظهار داشت: تمامی شهدای ارتش باید به‌خوبی برای مردم شناخته شوند تا عظمت و اقتدار شهدا که در پیروزی این انقلاب اثرگذار بوده برای همگان روشن شود.
وی عنوان داشت: رزمندگان انقلاب در هر لباسی که باشند چه در لباس پر افتخار سپاه و چه در لباس ارتش همگی ضامن اقتدار این انقلاب و امنیت مردم هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٢٨ پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه لشکر ٢٨ کردستان در دوران دفاع مقدس و ناآرامی‌های اوایل انقلاب در کردستان نقش مهمی ایفا کرده است، افزود: استان کردستان پنج هزار و ۴۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که سه هزار و ۳۵۴ شهید آن از لشکر ۲۸ کردستان است که این نقش و اهمیت این لشکر را در دفاع از مرز‌های استان نشان می‌دهد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها:

نظر شما