شناسهٔ خبر: 66214068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف دام قاچاق در شهرستان بوئین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و به منظور بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازدید از خودرو ۲۲ راس گوسفند قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد:متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما