شناسهٔ خبر: 66213932 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاد هاوارد: Starfield به زودی آپدیت‌های تاثیرگذاری دریافت خواهد کرد

رفع مشکلات در کنار اضافه شدن ویژگی‌های جدید / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

استودیو Bethesda قول داده که در سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای Starfield منتشر کند. این طور که به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی‌ها «راه‌های جدید» سفر کردن در بازی و ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه خواهند کرد. البته که از ابتدای سال تا به امروز جزئیات چندانی از این آپدیت‌ها در دسترس قرار نگرفته است.

به گفته کارگردان بازی تاد هاوارد، Bethesda به زودی اعلامیه‌هایی را در این زمینه منتشر خواهد کرد. هاوارد در مصاحبه اخیر خود با IGN گفت که استودیوی بازیسازی Bethesda به کار روی Starfield ادامه می دهد و بعضی از به روز رسانی‌های «واقعا خوب» بازی به زودی اعلام خواهد شد.

Starfield Starfield

او گفت:

ما در حال کار روی بسیاری از بخش‌های Starfield. بنابراین به‌روزرسانی‌های بسیار خوبی داریم که به زودی برای بازی معرفی می‌شود. بنابراین، اینجا اتفاقات بسیاری در حال رخ دادن است.

هاوارد همچنین به طور خلاصه به موارد دیگری که در استودیوی بازی سازی Bethesda در دست ساخت هستند، از جمله پشتیبانی مداوم از Fallout ۷۶ (که اخیراً افزایش قابل توجهی در تعامل بازیکنان داشته است) و همچنین توسعه The Elder Scrolls VI که وارد تولید کامل شده اشاره کرد.

بازی Starfield برای Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

از وضعیت بدخیم دد اسپیس تا رونمایی پرنس آف پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

از سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتو از سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد - ویجیاتو Gamingbolt

نظر شما