شناسهٔ خبر: 66213555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رحیمی: می‌خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

ستاره مراکشی العین که یک‌تنه باعث شکست سنگین الهلال شد، برای این تیم کری خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کند و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می‌کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت‌تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می‌خواهد در بازی‌های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

نظر شما