شناسهٔ خبر: 66213456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار آستارا خبر داد

رشد ۴۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری آستارا / آسفالت معابر شهری اولویت شهرداری

مهدی حسین نژادی

شهردار آستارا بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری را بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد دارد.

صاحب‌خبر -

میثم الوان پور روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه بودجه شهرداری آستارا برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان است که از این بودجه ۵۰ درصد صرف امور عمرانی و ۵۰ درصد نیز صرف مسائل جاری شهرداری خواهد شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما تمرکز بر بحث‌های عمران و آبادانی شهر آستارا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فشار زیادی روی شهرداری آستارا در مورد بحث آسفالت معابر اصلی و کوچه های شهر آستاراست و از اردیبهشت ماه سال جاری در این زمینه اقدام خواهد شد و در این رابطه اعتبار ۶۵ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است، افزود: با تلاش ستودنی اعضای شورای اسلامی شهر آستارا و همکاران شهرداری با اجرای پروژه های مهم عمرانی در سطح شهر با افتخار در خدمت مردم این شهر خواهیم بود.

الوان‌پور  عنوان کرد: مجموعه شهرداری آستارا تلاش دارد که در چارچوب بودجه مصوب حرکت کند و امید می‌رود با تلاش همکاران واحد عمران شهرداری، ۱۴۰۳ سال خوبی برای آستارا باشد و شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی باشیم. وی با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش در راستای رفاه حال شهروندان از جمله دغدغه های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا است، ادامه داد: هدف نهایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، خدمت رسانی صادقانه با محور قرار دادن جلب رضایت مردم است.

شهردار آستارا با بیان اینکه توسعه زیرساخت های شهری و گردشگری شهر، احداث پارک، افزایش فضای سبز، آسفالت معابر اصلی شهر و کوچه ها در دستور کار شهرداری آستارا قرار دارد، گفت: پروژه خیابان شورا همزمان با ۹ اردیبهشت روز شوراها افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر آستارا جزو  چهار شهر گردشگرپذیر استان گیلان و به لحاظ موقعیت مرزی، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است، اظهار کرد: پروژه بزرگ بلوار شورا که با بهره‌برداری در اردیبهشت ماه سال جاری ترافیک شهری را کم خواهد کرد، از اقدامات مهم  شهرداری آستاراست.

الوان پور، گفت: آستارا شهری کوچک و نیازمند ساماندهی بحث سد معبر است اما بیشترین سد معبر را مغازه‌داران و مالکان فروشگاه‌ها انجام می‌دهند که همه این افراد عزیز هستند اما به عنوان یک خدمتگذار از آنها انتظار می‌رود قانون را رعایت کنند تا معابری که برای پیاده‌روی شهروندان از جمله زنان و سالمندان در نظر گرفته شده است، مسدود نشود.

شهردار آستارا با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش در راستای رفاه حال شهروندان از جمله دغدغه های نیروهای شهرداری آستاراست، افزود: هدف نهایی عوامل شهرداری خدمت رسانی صادقانه با محور قرار دادن جلب رضایت مردم است.

به گزارش ایسنا، شهر مرزی آستارا که مرکز شهرستان آستارا است، با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما