شناسهٔ خبر: 66213433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۳ هزار میلیارد ریال توسط بانک رفاه در لرستان سرمایه‌گذاری شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ و تسهیلات متمرکز توسط شعب این بانک در استان سرمایه گذاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز بالاوندی روز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: با حمایت و مساعدت این بانک، تعهدات ساخت چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت و جاده الیگودرز - مسجد سلیمان و ازنا -شازند انجام شده است.

وی افزود: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می توانند از این اوراق برای تامین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند.

بالاوندی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحدهای تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.

وی افزود: بانک رفاه کارگران با سرمایه مناسب و برخورداری از شاخص های استاندارد مالی نظیر کفایت سرمایه به عنوان دومین بانک سودآور کشور، علاوه بر خدمت رسانی به حوزه های اجتماعی، حضور موثری در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی گفت: پرداخت تسهیلات در بخش‌های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت، ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کارهای تولیدی از برنامه‌های اصلی بانک رفاه کارگران در سطح کلان است و شعب استان نیز تلاش خود را در راستای حمایت از این واحدها به کار خواهد گرفت.

نظر شما