شناسهٔ خبر: 66211838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خدمت توام با تکريم مهمترين اصل در بنياد شهيد و امور ايثارگران است

صاحب‌خبر -
خدمت توام با تکريم مهمترين اصل در بنياد شهيد و امور ايثارگران است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان درخصوص اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با مدیران امور شعب و اعتبارات بانکهای استان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با مدیران امور شعب و اعتبارات بانکهای عامل استان دیدار و گفتگو کرد. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در نشست با مدیران امور شعب و اعتبارات بانکهای استان اظهار کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما وظیفه داریم از مقام و منزلت آنها تجلیل کنیم.
دکتر جمال اسدی افزود: خدمات‌رسانی به ایثارگران وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها است و بانکها نیز در این راستا به سهم خود اقدامات قابل توجهی داشته است.
وی افزود: خدا را شاکریم که در سال گذشته با حمایت استاندار محترم و همکاری اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران و همکاران بانکی اقدامات موثری در واگذاری تسهیلات بانکی به جامعه ایثارگری انجام شد.
وی افزود: انتظار ما از بانک ها در خصوص اعتای تسهیلات این است که خانواده شهدا و جانبازان را در اولویت قرار دهند و با تمام توان در راستای حل مشکلات این قشر معزز طبق ضوابط قانونی اقدام نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اختصاص اعتبارات جزء سه تبصره 18 و تسهیل در پرداخت وام به خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: بانک های عامل علاوه بر سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات ایثاگران می بایست نسبت به تشکیل پرونده 10 روزه متقاضیان جامعه ایثارگری همکاری کنند و در صورت عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضیان ظرف مدت یاد شده با اعلام به بنیاد شهید متقاضی دیگر را جایگزین کنند.
در این نشست به مسایل مالی و نحوه ارایه خدمات و اعطای تسهیلات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پرداخته و بر رفع موانع و تسریع در ارایه تسهیلات تاکید کردند.
انتهای پیام/

نظر شما