شناسهٔ خبر: 66211683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار می‌کنند:

همیشه معلم؛ پویشی برای پاسداشت مقام معلم، ویژه استان فارس

پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دکتر ایمان ایمانی‌فرد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس ویژه استان فارس با هدف تولید آثار ارزشمند برای پاسداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی گفت: معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در استان فارس می‌توانند برای شرکت در این پویش آثار خود را در قالب‌های: متن شامل: توییت، شعر، دل نوشته، روایت پژوهی، خطاطی؛ تصویر شامل: عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی؛ و ویدئو شامل: ویدئوی مستند، موشن گرافیک، انیمیشن، مصاحبه ی تصویری، فیلم کوتاه تهیه و ارسال کنند.

ایمانی‌فرد با یادآوری اینکه قالب دیگر این پویش عبارتند از: صوت شامل: پادکست، مصاحبه ی صوتی، نماهنگ و سرود، تصریح کرد: محورهای  پویش عبارتند از: هویت معلم؛ تاریخ مدرسه؛ تحول در آموزش و پرورش؛ نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس؛ نقش آموزش و پرورش در تمدن اسلامی؛ و نقش معلم در سرنوشت دانش‌آموز.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در وبگاه پویش به آدرس hamishemoallem.ir ثبت کنند، ادامه داد: از آثار برتر نیز ضمن انتشار در فضای مجازی و شبکه استانی فارس، تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آثار می‌توانند به کانال‌ https://zil.ink/hamishemoallem در بستر فضای مجازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما