شناسهٔ خبر: 66210156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییسی در بدو ورود به سمنان:

اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و تامین آب سمنان صورت گرفته اما در میانه راه هستیم

رییسی در بدو ورود به سمنان: رییس‌جمهور در بدو ورود به سمنان گفت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تامین آب در سمنان شده و البته با وجود همه اینها معتقدم در میانه راه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت، به استان سمنان سفر کرد و در بدو ورود در سخنانی مردم این استان را شهره به دین‌مداری و برخورداری از علم و دانش دانست و گفت: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر استان سمنان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند، افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است و ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم.

وی با اشاره به این‌که «در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم برای رفع مشکلات داشتیم و گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن در استان برداشته شده است»، اظهار داشت: اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل استان انجام شده است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تامین آب در سمنان شده و البته با وجود همه اینها معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شده و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است و از همه مدیران استان اعم از استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما