شناسهٔ خبر: 66209781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان ۱۸ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از رخداد سه فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان و مصدوم شدن ۱۸ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حادثه غرق شدگی در استخر باغی در خمینی شهر که ساعت ۱۶:۵۴ دقیقه روز گذشته رخ داد یک پسر چهار ساله مصدوم که با اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، مصدوم به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در حادثه دیگری که ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته در زیر پل تمدن اصفهان رخ داد بر اثر وقوع تصادف زنجیره ای میان یک دستگاه ۲۰۶، مینی بوس، آریزو، ال۹۰ و سمند، ۱۰ نفر مصدوم شدند.
به گفته وی، مصدومان این حادثه که ۹ مرد و یک زن بودند توسط سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های امین و کاشانی اعزام شدند.
عابدی اضافه کرد: همچنین بر اثر وقوع تصادف زنجیره ای دیگری که اوایل بامداد امروز بین یک دستگاه تیبا، ۴۰۵ و دنا در اتوبان ذوب آهن رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: مصدومان‌ که پنج مرد و ۲ زن بودند توسط چهار واحد امدادی اورژانس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان و امام فلاورجان منتقل شدند.

نظر شما