شناسهٔ خبر: 66209620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

الساندرو دل پیرو:

امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که کیلیان امباپه فصل آینده با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با کسب یک پیروزی دراماتیک برابر بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد و حالا این فرصت را دارد که با غلبه بر دورتموند به دیدار فینال راه پیدا کند.

این فرصت بسیار خوبی برای امباپه است که بتواند در آخرین فصل حضورش در این باشگاه به رویای دیرینه آنها جامه واقعیت بپوشاند و جام قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان بیاورد تا به بهترین شکل از پی‌اس‌جی جدا شود.

2011796

این ستاره سابق یوونتوس در این باره به خبرنگاران گفت: "اتفاقات عجیبی درباره تمدید قراردادهای امباپه در چند سال اخیر رخ داده است. خداحافظی‌های دروغین و سپس تمدید قرارداد. اگر می‌خواهی در پاریس بمانی پس در پاریس بمان. من واقعا چنین رفتارهایی را درک نمی‌کنم.

از سوی دیگر، او سال آینده فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت. بنابراین اگر امسال همه چیز طبق برنامه پیش نرود، او سال آینده شانس زیادی برای قهرمانی با رئال مادرید خواهد داشت."

نظر شما