شناسهٔ خبر: 66209145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

تجلیل از 17 جوان برتر جشنواره جوانان ایران زمین استان فارس

آیین ضیافت افطاری و تجلیل از 17 جوان برتر جشنواره جوانان ایران زمین استان فارس شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ، روسا و نواب رییس هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، در این مراسم که رییس اداره ورزش و جوانان شیراز، رؤسا و نواب رییس هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد فارس نیز حضور داشتند از 17 جوان برگزیده فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی قدردانی شد.
پیش از این نیز به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) مراسم جشن روز جوان با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، معاون استاندار استان فارس، مشاور جوان استاندار فارس، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس در شیراز برگزار و از 8 جوان برگزیده استان در حوزه‌های مختلف جشنواره جوانان ایران زمین تجلیل شد.
بر این اساس مهدی محرابی و احسان دهقانی در بخش فیلم و سجاد حیدری قیری، نسرین علوی نیا و رضا طبیب‌زاده در بخش ادبیات تجلیل شدند.
محمدصداقتی جهرمی و لیلا کشاورزی نیز در بخش کارآفرینی و زینب حسن‌پور، مهتاب نبوی و میثم دلخانی در بخش ورزش مورد قدردانی قرار گرفتند.
همچنین سید علیرضا موسویان، مهرزاد نام‌آور و ستاره نصرالهی به عنوان فعال جهادی و سجاد اکبرپور، احسان بردبار و فاطمه غیاثی به عنوان جوانان برتر در حوزه دانش‌بنیان تجلیل شدند.
در حوزه موسیقی هم محمدصادق حسین‌زاده، آرش منور صادق و فرید اوجی به عنوان جوانان برتر فارس معرفی شدند و محمد سیاره، مریم مرادی و دانیال طهماسبی نژاد هم به عنوان کنش‌گر رسانه و فضای مجازی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در پایان این مراسم نماز جماعت به امامت آیت الله دژکام اقامه و ضیافت افطاری نیز با حضور جامعه ورزش و جوانان برگزار شد .

 

نظر شما