شناسهٔ خبر: 66208353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حاشیه‌ای بر یک مصوبه

نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!

چون صحبت از دو قلم خوراکی و نوشاکی - ساندویچ و نوشابه - است این اشاره هم خالی از لطف نیست که دیروز خبر مهم دیگری هم منتشر شد و آن هم این که قیمت تمام اقلام خوراکی در دولت آقای ابراهیم رییسی حتی بیش از نرخ تورمی اعلامی و گاه در حد چند برابر گران شده غیر از هویج!

صاحب‌خبر -

     عصر ایران؛ سروش بامداد-  لا به لای خبرهای مربوط به هنرنمایی های پلیسی دربارۀ پوشش زنان این خبر هم دیروز منتشر شد که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ای بسیار مهم و به ریاست آقای رییسی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت اقناع سازی و رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تأکید کردند.

  پارسی سره آن می‌شود هم زمان با این که داری به زور می‌گویی چی بپوش و پی نپوش و اگر خانم 50 ساله مجرد یا شوهر دار با سه تا فوق لیسانس هم باشی عقلت نمی رسد و مأمور ما تشخیص می دهد اما در کنار این الزام او را قانع هم بکنید. 

   اما آخر مگر در خیابان های شهرها در حال قانع کردن نیستید و اگر اسم این قانع کردن نیست پس جیست؟!

   یک بار دیگر خبر را بخوانیم: در کنار الزام به رعایت قانون، رفع شبهه هم بکنیم. یعنی مثل نوشابه با ساندویچ تا محتوای ساندویچ را  بتوان بلعید! 

  (راستی دیروز خبر دیگری هم منتشر شد و آن هم این بود که قیمت تمام اقلام خوراکی در دولت آقای رییسی حتی بیش از نرخ تورمی اعلامی گران شده غیر از هویج!)

نظر شما