شناسهٔ خبر: 66207023 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسه کنترل پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در فرمانداری لاهیجان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

در راستای اجرای دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و اجرایی نمودن پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها، جلسه کنترل پروژه و پیگیری موضوع با حضور میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر معین پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای استان گیلان، بخشی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شهرداران تابعه شهرستان و نمایندگان مجری پروژه در محل آن فرمانداری برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در این جلسه، میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های ارتباطی در تاریخ کشور است که می‌تواند چهره ارتباطات کشور را متحول کند.

سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه، گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان ارائه کرد و گفت: این پروژه با سرعت درحال انجام است و در سال جاری عملیات اجرایی تمام شهرهای استان خاتمه می‌یابد.
 
در انتها نیز بخشی‌نژاد فرماندار شهرستان لاهیجان بر همکاری در اجرای پروژه تاکید و دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند.

نظر شما