شناسهٔ خبر: 66206726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضربه سر ارلینگ به تیر خورد

طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)

ارلینگ هالند که تلاش زیادی برای گلزنی به رئال مادرید دارد، با ضربه سر به تیرک افقی دروازه حریف کوبید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با گل رودریگو از رئال عقب افتاده و فشار روی دروازه میهمانش را آغاز کرده تا به گل تساوی برسد.

بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید با گل دقیقه 12 رودریگو به سود تیم اسپانیایی دنبال می‌شود.

سیتی که اولین موقعیت خطرناک این بازی را روی ضربه کوین دی‌بروینه رقم زده بود بعد از گل رودریگو حملات بیشتری را به سمت دروازه رئال ایجاد کرده تا این نتیجه را تغییر دهد.

2012095

آندری لونین در دقیقه 19 موفق شد ارسال خطرناک کوین دی‌بروینه را دفع کند. برناردو سیلوا موفق شد این توپ بلوکه شده را با ضربه سر در نزدیکی دروازه به ارلینگ هالند برساند.

هالند در رقابت با ناچو موفق شد با سر به این توپ ضربه بزند که این موقعیت خطرناک به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. اگر ضربه هالند داخل چارچوب بود به راحتی گل می‌شد چراکه لونین تنها تماشاگر برخورد این توپ به تیرک بود و واکنش به آن نشان نداد.

2012096

برناردو سیلوا که مسیر توپ را تشخیص نداده بود اگرچه مقابل دروازه رئال می‌توانست آن را به گل تبدیل کند اما توپ به بدنش برخورد کرد و به بیرون رفت.

هالند در بازی رفت مقابل رئال مادرید در گلزنی ناکام بود و انتقادات زیادی علیه او مطرح شد. او تلاش زیادی دارد تا این طلسم را بشکند و باید دید در ادامه بازی موفق خواهد بود یا خیر.

نظر شما