شناسهٔ خبر: 66205129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

-مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست

شهرکرد-مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش ما بر این بود که در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست از ظرفیت هنر بیشترین استفاده را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسف پور عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ضمن قدردانی از تمامی دست اندکاران این همایش اظهار کرد: سال گذشته مجموعه جلسات و کارگاه‌های آموزشی و ۷۰ وبینار برای این همایش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه برای پرچمداری محیط زیست در دستور کار بود تصریح کرد: ۵۳ ایده برای این همایش به دست ما رسید و در کنار آن جشنواره عکس و پوستر نیز برگزار شد.

یوسف پور با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست رسید بیان داشت: دو مشن گرافی و انیمیشن، ۳۵ پوستر و ۶ کلیپ تبلیغاتی از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ نفر در این همایش شرکت کردند و تعداد ۹۴ نفر اعضا هیئت علمی حضور داشتند.

یوسف پور با بیان اینکه ۲۴۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۲۱۰ مورد آن پذیرفته گردید عنوان کرد: ۵۰ داور آثار ارسال شده به این جشنواره را داوری کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۳ دل‌نوشته در بخش دانش آموزی و ۳ دل‌نوشته در بخش بزرگسالان نیز به این دبیر خانه ارسال شد.

یوسف پور با اشاره به اینکه این همایش کار مشترک بین دانشگاه و محیط زیست بود گفت: تلاش ما این است از یونسکو کمک مالی گرفته شود تا کمک حال قدم‌های بعدی ما باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این بود که این همایش را با رویکرد محیط زیستی پیش ببریم و از ظروف یک بار مصرف و همچنین از ظرفیت هنر در این همایش استفاده کنیم.

نظر شما