شناسهٔ خبر: 66204397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

من با بضاعتم فوتبال بازی کردم؛

ربیعی: داوران برای ما هم سخت‌گیر باشند

محمد ربیعی نسبت به تصمیماتی که داوران علیه تیمش گرفتند معترض است و می‌خواهد که داوران در صحنه‌های برابر، برای تیمش بهتر قضاوت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از اینکه تیمش در دیدار معوقه مقابل سپاهان شکست خورد در نشست خبری حاضر شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به تیم سپاهان پیروزیشان را تبریک می‌گویم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. به بچه‌های خودمان هم به‌خاطر این بازی پرتلاش، خداقوت می‌گویم. از نظر خودمان بازی نسبتا درستی انجام دادیم و هدفمان این بود در اصلی‌ترین محور بازی، از بخش‌های تهاجمی تیم سپاهان جلوگیری کنیم و فکر می‌کنم نسبت به اکثر تیم‌هایی که موقعیت سپاهان بازی کرده بودند، سعی کردیم به آنها کمتر موقعیت بدهیم. در خود بدنه بازی به آنها کمتر فرصت داده شد.

وی افزود: به هر حال تیم پرمهره‌ای هستند و تیم خلاق و ماهری هستند که همه آنها می‌توانند در حملات شرکت داشته باشند. بازی هم جلو رفته بود و به هر حال با پنالتی که گرفته شد، سنگر مقاومت ما تا حدودی شکست. سعی کردیم بازتر کنیم و ۲ موقعیت هم ایجاد کردیم اما تبدیل به گل نشد. به هر حال از شاگردانم بابت ریتمی که نشان دادند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به تصمیمی که داور بازی علیه آنها گرفت، تاکید کرد: نمی‌خواهم درباره آن تصمیم صحبت کنم اما طبق نظر کارشناسان خود تیم ما، هم در بازی مقابل شمس آذر و هم در مقابل استقلال خوزستان، در شرایطی که بازی ۰-۰ بود، پنالتی محرز‌تر از این را برای ما نگرفتند. همین پنالتی‌ها تعیین کننده است و شاید اگر پنالتی ما مقابل شمس آذر تبدیل به گل شود، به شمس آذر و استقلال خوزستان نمی‌باختیم. باخت‌ها طبیعی است و شاید شانس ماست. نمی‌خواهم طوری صحبت کنم که تیم ما متضرر شود یا من محروم شوم، کمیته داوران حرف من را مصداق غلط نگیرد.

ویدئو: 330243

او ادامه داد: حرف من این است که پنجاه-پنجاه‌ها را برای تیم نگرفتند. ما از نیم فصل دوم به این سمت، اگر دقت کنید پنالتی مقابل پرسپولیس و تراکتور بسیار سخت‌گیرانه بود. همه آنها هم درست بود ولی پنالتی محرز ما مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر هم باید گرفته می‌شد.

ربیعی همچنین توضیح داد: اخراج کامیابی‌نیا در بازی با هوادار سخت‌گیرانه بود و من در آن بازی، برد را با مساوی عوض کردم. گفتم تا شاید یک نگاه مهربان‌تر و یک نگاه سخت‌گیرتر برای ذوب‌آهن هم باشد.

سرمربی جوان ذوبی‌ها همچنین درباره روند سینوسی تیمش و احتمال برد آنها در بازی با سپاهان، توضیح داد: من با توجه به بضاعتم فوتبال بازی کردم و من در جایگاهی نیستم که در رابطه با تیم مقابل صحبت کنم. من با محور بازیکنانی که داشتم و استراتژی‌‌ای که می‌توانستم در خانه حریف تدوین کنم بازی کردم. شاید اگر کیفیت و این مدل بازی باب دل من نباشد اما از دفاع فشرده به ضد حمله رسیدم. من با بضاعت خودم برای تیمم تصمیم گرفتم. به هر حال هم این اتفاق افتاده و ما باید پشت سر هم بازی کنیم. ما الان سه روز بعد با آلومینیوم در اراک باید بازی بکنیم و از همین حالا این بازی برای ما تمام شده. باید ابتدا ریکاوری ذهنی و جسمی را انجام دهیم به بچه‌ها هم خسته نباشید می‌گویم.

نظر شما