شناسهٔ خبر: 66203683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مهم‌ترین چالش باشگاه‌ها در بحث فوتبال پایه هزینه‌های آن‌ها بود که با رایزنی‌های انجام شده کلیه هزینه‎‌های ورودی تیم‌های پایه رایگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، یاسر جمالی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پایه‌پروری جزو بهترین‌ها هستیم و مهم‌ترین چالش باشگاه‌ها در بحث فوتبال پایه هزینه‌های آن‌ها بود که با رایزنی‌های انجام شده کلیه هزینه‌های ورودی تیم‌های پایه در مسابقات رایگان است.

وی افزود: بوشهر یکی از مهدهای فوتبال در ایران است که نمای کلی آن حضور چهار ملی‌پوش در تیم ملی است و این اتفاق در فوتبال موجی از خوشحالی را در بر داشت و باعث رضایت‌مندی باشگاه‌ها شد، چون این مهم پس از انقلاب برای اولین بار در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر اینکه تمام دغدغه ما رفع مشکلات در ورزش است، عنوان کرد: در ابتدای سال ما بیشترین مساعدت مالی را به هیئت‌های ورزشی داشته‌ایم که شامل هزینه اعزام‌ها و مخارج‌های دیگر است که ارقام پرداختی بی‌سابقه است.

وی در ادامه افزود: این کمک‌ها دغدغه باشگاه‌ها را در فصل تابستان برطرف خواهد کرد و در ۶ ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت.

جمالی در خصوص طرح تجهیز اماکن ورزشی نیز اظهار کرد: در ابتدای خردادماه سال جاری بزرگترین طرح اماکن ورزشی با بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیارد ریال داریم که این میزان از تجهیزات ورزشی پس از انقلاب برای اولین بار است.

وی گفت: طرحی در کشور تحت عنوان طرح آمایش سرزمینی کشور در حال اجرا است که مصوبه شورای عالی ورزش است که انرژی‌ها، سرمایه‌ها و برنامه همه سازمان‌ها در حوزه ورزش به یک هدف مشترک هدایت می‌شود و ما نیز از سال قبل و بر اساس ظرفیت تعیین سرمایه کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص حمایت از تیم‌های فوتبال در رقابت‌های کشوری هم عنوان کرد: پارس برازجان در دو رده نونهالان و نوجوانان جزو چهار تیم برتر کشور است که نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: کمک قابل توجهی به باشگاه شاهین بندرعامری و همچنین مشیر دالکی در لیگ دسته اول فوتبال و فوتسال کشور نیز شده است.

جمالی در خصوص مساعدت به قهرمانان کشوری و ملی هم عنوان کرد: برای ورزشکارانی که در سطح کشوری و ملی شانس مدال دارند، حقوق ماهیانه در نظر گرفته‌ایم و پرداخت می‌کنیم که تعداد آن ۱۵ نفر است.

وی در خصوص بحث احیای باشگاه شاهین بوشهر هم گفت: من چون مالک باشگاه نیستم نمی‌توانم اعاده دادرسی کنم و این از عهده سهام داران برمی‌آید که آن‌ها هم اقدامی در این خصوص نمی‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما