شناسهٔ خبر: 66202245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه یزد: پاسداران انقلاب اسلامی رژیم جعلی اسرائیل را تنبیه کردند

یزد- ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی رژیم جعلی و کودکش اسرائیل غاصب را تنبیه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد افزود: این اقدام بدون هیچ هیجان و با رعایت سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و آن هم با فرصت بیش از ۱۰روزه و با اعلام قبلی صورت گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر راسک از سپاه الغدیر و همچنین فراجا به اقدام اخیر سپاه پاسداران در تنبیه رژیم منحوس و متجاوز صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای جانبرکف سپاه و بسیج با قدرت در خدمت مردم و کشور هستند.

این مسئول در ادامه به سخنی از سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که پیکرهای پاسداران بر دستان مردم تشییع می‌شود استکبار کوچک ترین قدرتی برای ضربه زدن به اسلام را ندارد.

وی بیان کرد: این موضوع مهم نشانه پشتوانه محکم مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زارع کمالی به اهمیت اخلاص و ایمان در موضوع مدیریت اشاره کرد و گفت: اولین هدف یک مدیر باید اخلاص و عمل برای خدا باشد و بعد از آن هدفمندی و برنامه ریزی در کارها و تلاش و پشتکار و تعهد و احساس مسئولیت، امین و دلسوز بودن.

وی از زحمات سرهنگ پاسدار سید امیر حسینی فرمانده سابق تشکر و سرهنگ پاسدار هادی استادی را به عنوان فرمانده جدید ناحیه شهید الله دادی معرفی کرد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

نظر شما