شناسهٔ خبر: 66201541 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

همه در نهضت «راهیان نور» نقش‌آفرینی موثر داشته باشند

تهران- ایرنا- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: راهیان نور یک نهضت است و باید همه ظرفیت‌های موجود در این نهضت نقش‌آفرینی موثر داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از معاونت روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، سرهنگ پاسدار روح‌الله حسین‌زاده امروز - چهارشنبه ۲۹ فروردین- در نشست شورای معاونان ستاد مرکزی راهیان نور کشور که با موضوع بررسی موضوعات افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب و آیین سالروز عملیات بازی دراز برگزار شد.با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: ستاد مرکزی راهیان نور با تکیه بر فعالیت صد برابری در حوزه راهیان نور که مورد نظر و طبق انتظار رهبر معظم انقلاب است نقش‌آفرینی می‌کند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: راهیان نور یک نهضت است و باید همه ظرفیت‌های موجود به صورت نهضتی در این فناوری نقش‌آفرینی موثر داشته باشند.

عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی ها و رشادت و سلحشوری های رزمندگان دلاور اسلام برای دفاع از مرزهای غیرت و شرف کشورمان است که از یکم تا دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۰منجر به آزادسازی ارتفاعات بازی دراز از چنگال نیروهای متخاصم بعثی شد.

در این جلسه ضمن جمع‌بندی برنامه های مورد نظر در چارچوب راهیان نور غرب و شمال غرب برخی از معاونان ستاد مرکزی راهیان نور نظرات و موضوعات مد نظر خود را ارائه کردند.

دبیر اجرایی قرارگاه راهیان نور جنوب اواخر سال گذشته گفته بود: پیش بینی می شود ۴۰۰ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در اردوهای راهیان نور شرکت کنند.

اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور از ابتدای بهمن سال گذشته آغاز شده بود که تا ۲۲ اسفند ادامه داشت.

اردوگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب واقع در محدوده استان خوزستان شهرهای خرمشهر، آبادان، اهواز، سوسنگرد، هویزه، دزفول و اندیمشک پذیرای زائران بودند.

نظر شما