شناسهٔ خبر: 66201464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: برنامه های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

"ناصر مرادی پویانی" روز چهارشنبه در آیین جشن تکلیف فرزندان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان ایلام، با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی یکی از زمینه‌های توانمندسازی خانواده‌های مددجویی است، بیان کرد: کمیته امداد هر ساله در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های گوناگونی را تدارک می بیند و در راستای توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های گوناگون فرهنگی در استان همکاری می کند.

وی همچنین گفت: کمک به تحصیل و ارتقای بنیه علمی و آموزشی خانواده، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و اجتماعی به خانواده‌ها، برگزاری اردوهای داخل و خارج استان، ارائه آموزش‌های مهارتی و تحصیلی، پرداخت شهریه های تحصیلی و راه اندازی کانون‌های آموزشی در نقاط گوناگون استان از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد است.

رضایتی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در این مراسم گفت: اگرچه که دستگاه‌های فرهنگی در زمینه تربیت کودکان نقش و وظیفه مهمی دارند اما خانواده ها در این زمینه نقش اساسی دارند و توجه کمیته امداد به نهاد خانواده از طریق تدارک برنامه‌های فرهنگی شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام هاشمی نماینده‌ آستان رضوی هم عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی توسعه خدمات این مجموعه فرهنگی در سراسر کشور است که در این زمینه‌ها قطعا مددجویان کمیته امداد در اولویت هستند.

به گزارش ایرنا، این آیین با مشارکت کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام برگزار شد.

نظر شما