شناسهٔ خبر: 66201171 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تبریک وزیر اطلاعات به امیر موسوی

وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رو ارتش را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،‌ متن پیام حجت الاسلام خطیب به امیر سرلشکر موسوی به این شرح است:

بااحترام، فرارسیدن یوم الله ۲۹ فروردین را که با تدبیر تاریخی و مدبرانه‌ی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، روز ارتش نام گذاری شده است؛ خدمت جناب‌‌عالی، فرماندهان، نیروها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌‌گویم .

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‌‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‌‌های مختلف، نقش آفرین و همراه مردم عزیز کشورمان بوده و ان‌شاءالله، هم‎‌چنان و به طور روزافزون، منشأ خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز خواهند بود.

حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌‌ای  در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‌ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‌‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس بوده و می‌‌باشد.

با نثار درود بیکران به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای راست قامت به ویژه شهدای عظیم الشأن ارتش جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت، موفقیت و سربلندی بیش از پیش سرافرازان ارتش الهی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما