شناسهٔ خبر: 66200809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۰۴ نفر در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرری جمع‌آوری شدند+ فیلم

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: از ابتدای شروع طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه تاکنون ۷۰۴ کودک کار، افراد متکدی، زباله‌گرد، معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه جمع‌آوری و به مراکز غربالگری منتقل شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا شنگی با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری افراد آسیب دیده اجتماعی، اظهار داشت: گشت های مستمر روزانه و شبانه طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سامان بخشی اجتماعی افراد آسیب دیده و ارتقای امنیت شهروندان، رصد و کنترل مستمر نقاط کلونی و آسیب پذیر در موقعیت هایی از جمله ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، بوستان زائر، بلوار مدرس، چهار راه فدائیان اسلام، محله جوانمرد قصاب، ضلع شمالی بلوار قدس، بوستان هجرت، بوستان زکریا، محله علائین و شهرک گلستان و محدوده دژ رشکان و تپه چشمه علی از سوی گشت های حامی شهر انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی تا گشت‌های حامی شهر نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

به گفته شنگی اجرای طرح ضربتی ساماندهی آسیب های اجتماعی در چهار محور ساماندهی کودکان‌کار، متکدیان، زباله‌گردها و معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه مطابق با ضوابط قانونی و با استقرار و فعالیت اکیپ‌های حامی شهر و سازمان پسماند در محلات منطقه با حفظ کرامت انسانی تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

نظر شما