شناسهٔ خبر: 66200698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکل ترافیک ایست و بازرسی کنجی بندرخمیر ۱۰ روزه رفع شود

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی استان برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه، با مشاهده ترافیک سنگین روز ۲۴ فروردین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار - بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رییس حوزه قضایی بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی اظهار کرد: از رییس دادگستری بندرخمیر خواسته شده است به‌منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار به بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان تاکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با دریافت نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره‌برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده‌های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

نظر شما