شناسهٔ خبر: 66200552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت پروژه باند دوم محور مهردشت به نجف آباد در استان اصفهان

کل طول محور مهردشت به نجف آباد 33 کیلومتر است و 20 کیلومتر از این مسیر در حوزه شهرستان نجف آباد و 13 کیلومتر آن در حوزه شهرستان تیران و کرون قراردارد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

شهرستان نجف آباد دو جاده دارد که تردد در آنها بصورت دو طرفه بوده که این دو محور سه راهی مهردشت - حسین آباد (هفت جان) و جاده دهق - گلپایگان است. 

به گزارش تین نیوز، با توجه به اولویت این دو جاده در شهرستان و اعتبارات ویژه ای که در سفر رئیس جمهوری به استان اصفهان، پیش بینی شد، طی قراداد با پیمانکار عملیات زیرسازی تا بیس سه راهی مهردشت - حسین آباد در حال اجرا بوده که در حال حاضر در مرحله خاکریزی است همچنین این قرارداد با مبلغ 18 میلیارد تومان منعقد شده است.
کل طول محور پروژه 33 کیلومتر است و 20 کیلومتر از این مسیر در حوزه شهرستان نجف آباد و 13 کیلومتر آن در حوزه شهرستان تیران و کرون قراردارد.

20 کیلومتر این جاده در شهرستان نجف آباد در دو قطعه انجام می شود که عملیات اجرایی قطعه اول به طول هشت کیلومتر آغاز شده و البته مشارکت خیران در ساخت قطعه اول قابل توجه است.
خیران راه ساز شهرستان نجف آباد در بخش مهردشت، اجرای ابنیه فنی و پل های پنج کیلومتر قطعه اول را برعهده گرفتند و اداره راهداری نیز احداث پل های 3 کیلومتر آن را در دستور کار دارد. 

نظر شما