شناسهٔ خبر: 66200465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاهش ترافیک نسیم شهر بهارستان با بازگشایی مسیر جدید

بهارستان - ایرنا - سرپرست شهرداری نسیم شهر گفت: شهرداری نسیم شهر در اقدامی قاطع برای حل معضل ترافیک سنگین و مشکلات اجتماعی ناشی از آن، مسیرهای جدیدی را با مصوبه شورای ترافیک شهرستان از امروز به روی رانندگان می‌گشاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا باباحسینی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: روزانه ۶ هزار کامیون سنگین از بزرگترین پایانه حمل و نقل استان تهران در نسیم شهر شهرستان بهارستان عبور می‌کنند که این حجم ترافیک سنگین، معضلات عدیده ای را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی و رفع این معضلات، شهرداری نسیم شهر با همکاری شورای ترافیک شهرستان، به بازگشایی مسیرهای جدید در این منطقه اقدام کرده است.

باباحسینی ادامه داد: اجرای این طرح که یکی از مطالبات دیرینه ساکنین نسیم شهر بوده است، به صورت آزمایشی و به مدت دو هفته انجام خواهد شد و امیدواریم شاهد کاهش ترافیک سنگین در معابر اصلی شهر و به تبع آن، کاهش چشمگیر مشکلات اجتماعی ناشی از آن باشیم.

سرپرست شهرداری نسیم شهر خاطر نشان کرد: با قاطعیت می‌توان گفت که این اقدام شهرداری نویدبخش روزهای بدون ترافیک و آرامش بیشتر برای ساکنین این منطقه خواهد بود.

نسیم شهر با بیش از ۳۰۰هزار نفر جمعیت در شهرستان بهارستان ودر جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

نظر شما