شناسهٔ خبر: 66200307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عملیات وعده صادق، موازنه قدرت در منطقه را تثبیت کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان این که دشمنان اگر بخواهند هرگونه حرکتی در مرز‌های جمهوری اسلامی رخ دهد نقشه آن ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت، گفت: عملیات وعده صادق، موازنه قدرت نظامی را در منطقه به ویژه غرب آسیا تثبیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، امیر رضا آذریان امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: حماسه و قدرت‌نمایی بزرگ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی کودک‌کش زده شد.
 
وی افزود: این عملیات بزرگ و قدرتمند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی انجام دادند، بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود. یک پاسخ بسیار سخت و سنگین که در تفکرشان هم نمی‌گنجید که این اتفاق رخ دهد. بدانند که اگر بخواهد هرگونه حرکتی در مرز‌های جمهوری اسلامی رخ دهد نقشه آنها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ادامه داد: این عملیات موازنه قدرت نظامی را در منطقه به ویژه غرب آسیا تثبیت کرد. این قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: زمانی که شعار انحلال ارتش را سرمی‌دادند، حضرت امام (ره) با بصیرت و آگاهی کامل فرمان روز ارتش را می‌دهند. در تمام جریانات گروهک‌های ضد انقلاب، ارتش نقش بسیار مهمی را در کنار سایر نیرو‌های مسلح داشت.
عملیات وعده صادق، موازنه قدرت در منطقه را تثبیت کرد
 
آذریان اضافه کرد: اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس زبانزد بوده و در تاریخ ثبت شده است. در دوران دفاع مقدس نیز وحدت بین ارتش و سپاه وجود داشت و در آن زمان شهید صیاد شیرازی نقش بسیار مهمی داشتند و دشمن را از خاک جمهوری اسلامی بیرون راندند. بعد از دوران دفاع مقدس نیز از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند و دنبال ایجاد خودکفایی و خوداتکایی بودند که برای این منظور اقدام به ساخت انواع تجهیزات در نیرو‌های سه‌گانه و بعد چهارگانه ارتش کردند که قسمتی از قدرت این خودکفایی را در عملیات بزرگ نیرو‌های مسلح دیدیم.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در شرق کشور و در کنار مرزبانان شمال شرق مرزبانی می‌کنند و جای دورتر ار مرز‌های جمهوری اسلامی را نیز حراست می‌کنند. تاکنون هیچ‌گونه موردی در منطقه شمال شرق رخ نداده که به دلیل بیداری، هوشیاری، داشتن تجهیزات و امکانات خوب و اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مسلح بوده که امروز این اقتدار را در این منطقه داریم.

نظر شما