شناسهٔ خبر: 66199991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار همدان:

ارتش قدرتمند اجازه جولان به دشمنان را نخواهد داد

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه ارتش قدرتمند با فرماندهی فرمانده کل قوا در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمنان را نخواهد داد، گفت: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح، نظم و امنیت را برای آرامش و آسایش مردم ما حفظ و تامین کردند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان با بیان اینکه امام راحل با نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش، جلوی توطئه بزرگ دشمنان  را گرفتند، اظهار داشت: در آغازین روزهای،انقلاب دشمنان این سرزمین می‌خواستند این نیروی  قدرتمند و فداکار را دچار اضمحلال کنند که امام بزرگوار با نامگذاری این روز روح تازه‌ای بر این ساختار ارزشمند دمید و یک هویت و شخصیت جدید به آن دادند.

وی افزود: در دوران ابتدایی انقلاب که تجزیه طلبان به دنبال تجزیه کشور بودند، فرماندهان ارتش به همراه  دیگر رزمندگان این نیروی قدرتمند با آنان مقابله کردند، همچنین در در دوران دفاع مقدس نیز حماسه‌های بزرگی آفریدند و در کنار دیگر نیروهای مسلح از مرزهای کشور دفاع کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه ارتش قدرتمند با فرماندهی فرمانده کل قوا در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمنان را نخواهد داد، افزود: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح، نظم و امنیت را برای آرامش و آسایش مردم ما حفظ و تامین کردند‌.

وی با اشاره به حمله پهپادی سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم غاصب بعد از گذشت ۶ ماه از انجام جنایات مختلف برعلیه مردم مظلوم فلسطین، به کنسولگری ایران حمله کرد و تعدادی از سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند که با پاسخ کوبنده به آنان نشان دادیم که در دفاع از کشور و آرمان‌های خود با هیچکس تعارف نداریم.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: در عملیات «وعده صادق» دلیرمردان ما وارد عمل شدند و یک اقدام ضربتی و کوچک بر آنان وارد کردیم، البته منظور از کوچک از لحاظ مقیاس در برابر توان بالای بازدارنده ایران است.  

وی ادامه داد: این یک نمایش کوچک از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود و اگر فرمانده معظم کل قوا اراده کند میلیون‌ها موشک بر سر آنان پایین خواهیم آورد.

استاندار همدان متذکر شد: امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته به قدرت بازدارنده دست پیدا کند، که هیچ دشمنی فکر حمله به ایران را به خود راه ندهد و امروز کشور به واسطه خون شهیدان در اوج قدرت است و افتخار می‌کنیم به حضور وجود مردان نیروهای مسلح که در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما