شناسهٔ خبر: 66196058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

افزایش ۱۰۷ هزار متر مربعی فضاى ورزش دانش آموزى آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى از افزایش ١٠٧ هزار متر مربعى فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی مطهرى در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى در بخش فضاهاى ورزشى گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهاى  ورزشى آغاز و این مهم به طور جدى در استان آذربایجان غربى پیگیرى شده است.

وى افزود: در طى دولت مردمى سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهاى ورزشى استان آذربایجان غربى اضافه شده است.

مطهرى در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشى در طى دو سال اخیر به فضاهاى ورزش دانش آموزى استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن هاى ورزشى مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى به  ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربى به اجراى  طرح شهید سلیمانى در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجراى طرح شهید سلیمانى در کشور یک  تحول بزرگ در موضوع فضاهاى ورزشى اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربى یکى از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهرى گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنى ، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش آموزى  در طى دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده  و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازى  سالن هاى ورزشى  صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما