شناسهٔ خبر: 66195493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ممانعت محیط زیست صومعه‌سرا از ایجاد آلودگی و اقدامات مخرب

مریم روشندل

حفاظت، بهبود و بهسازی محیط زیست و ممانعت از هر نوع آلودگی و اقدام مخرب که موجب بر هم خوردن تعادل محیط زیست می‌شود از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا است که این سازمان در این راستا از ایجاد آلودگی و اقدامات مخرب جلوگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

امین آقایی امروز ۲۹ فروردین ماه با اشاره به لایروبی و اقدامات اصلاحی اگو در صومعه‌سرا، اظهار کرد: آلودگی محیط زیست اغلب پیامد فعالیت‌های انسانی و توسعه‌ای بوده و یکی از راه‌های کاهش این اثرات منفی زیست محیطی تصحیح و اصلاح این فعالیت‌ها است.

وی افزود: با توجه به شروع فصل کشت و کار در گیلان، مدیریت جلوگیری از آلودگی منابع آب و به تبع آن شیوع بیماری‌های انسان و دام از دغدغه‌های مهم محیط زیست در شهرستان صومعه سرا است. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان صومعه‌سرا گفت: در این راستا اقدامات اصلاحی و بهسازی مورد نیاز با همکاری و رایزنی با ارگان‌های متولی مسیر انتقال آب در شهر صومعه سرا در محدوده شامپوسازی سابق انجام و به منظور کاهش آلودگی محیط زیست، مدیریت پسماند و همچنین‌ حفاظت آب با همکاری شهرداری و شرکت آب و فاضلاب شهری اگوی انتقال آب در صومعه سرا لایروبی شد.

آقایی، حفاظت، بهبود و بهسازی محیط زیست و ممانعت از هر نوع آلودگی و اقدام مخرب که موجب بر هم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست می‌شود را از وظایف سازمان حفاظت از محیط زیست برشمرد و خاطرنشان کرد: همکاری این اداره با سایر ارگان‌های متولی برای حفاظت آب و خاک‌، جلوگیری از آلودگی و همچنین مدیریت پسماند ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما