شناسهٔ خبر: 66193947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

نشست وبیناری مسئولان هیأت‌های استانی با رییس فدراسیون ورزش کارگری | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
نشست مشترک مسئولان فدراسیون با روسا و سرپرستان هیأت‌های استانی ورزش کارگری کشور به صورت وبیناری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری - نشست مشترک مسئولان فدراسیون با روسا و سرپرستان هیأت‌های استانی ورزش کارگری کشور پیرامون موضوعات مهم از جمله؛ بررسی تقویم سالیانه، ساختار مالی، مراحل صدور شناسه ملی و همچنین رابطین ورزش کارخانجات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸ صبح به صورت غیرحضوری از طریق وبینار برگزار شد.

در این نشست وبیناری جواد رمضی رئیس فدراسیون، علی کاظمی سرپرست دبیرکلی، امید جواندل، سوسن دانشفر سرپرستان نواب رئیسی، مجید احتشام‌زاده رئیس سازمان لیگ‌های ورزشی، مجید ندیری رئیس کمیته آموزش، بیژن خراسانی معاون فنی و ورزشی، آیدا محمودی مسئول کمیته مسابقات، امیرحسین گل‌پسند کمیته امور استان‌ها و انجمن‌ها، مهتاب برادری سردبیر ماهنامه ورزش و کار، محمدرضا تفتیان مسئول مالی، گزارش و توضیحاتی را در مورد موضوعات دستور جلسه ارائه کردند.

نخستین سخنران جلسه وبیناری، رئیس فدراسیون بود و درباره موضاعات این نشست توضیحات کاملی را برای حاضران ارائه کرد و گفت: در سال 1403 عملکرد هیأت‌های ورزش کارگری به طور جامعی رصد خواهند شد و بر اساس آن اعتبار و بودجه را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دریافت خواهند کرد. همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش کارگری، تغییراتی در آیین‌نامه نحوه فعالیت هیأت‌های ورزش استان و شهرستان صورت گرفت تا از این پس شاهد تقویت و شکوفایی حایگاه آنها در ورزش کارگری باشیم. امیدوارم دوره متفاوتی را رقم بزنیم، چون انتظارات از ما بالاست و بتوانیم با انرژی مضاعفی این مسیر را طی کنیم.

سپس احتشام‌زاده رئیس سازمان لیگ‌های ورزشی، گفت: با تاکید دکتر محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سال 1403 لیگ‌های ورزشی را جدی دنبال خواهیم کرد. بر همین منظور اساسنامه فنی لیگ‌ها آماده شد و به هیأت‌های ارسال می‌شود. امیدوارم امسال مسابقات لیگ در سه رشته تنیس روی میز، فوتسال و دارت به نحو شایسته‌ای انجام شود. در ضمن جوایز نقدی برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده و همچنین این تیم‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد.

در ادامه این نشست مجید ندیری رئیس کمیته آموزش گفت: هیأت‌های ورزش کارگری استان‌ها در بحث آموزشی باید از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند و فعالیت خودشان را به فدراسیون ارائه بدهند. همچنین مسئولان آمورش استان‌ها باید در مقوله تربیت بدنی بسیار آگاه و افرادی دلسوز باشند.

بعد از صحبت‌های دیگر مسئولان فدراسیون، آقایان؛ نخعی رییس هیأت استان کرمان، حمیدی رییس هیأت استان تهران، عبداللهی رییس هیأت استان البرز، سعیدیان رئیس هیأت استان سیستان و بلوچستان، غفاری رییس هیأت استان خوزستان و اسدی رییس هیأت استان مرکزی نکاتی را بازگو کردند.

در پایان نشست نیز رئیس فدراسیون بعد از شنیدن صحبت‌های و نقطه‌نظرات روسای هیأت‌ها، به سوالات آنها پاسخ داد.

نظر شما