شناسهٔ خبر: 66193324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه مریوان:

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

احسان زارع‌زاده

امام‌ جمعه شهرستان مریوان گفت: ارتش ایران در زمان طاغوت وابسته به بیگانه و آمریکا بود و از نظر قدرت نظامی ضعیف، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هر روز پیشرفته تر می شود.

صاحب‌خبر -

ماموستا مصطفی شیرزادی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ ٣٢٨متحرک هجومی نزاجا به مناسبت فرار سیدن روز ارتش و حماسه آفرین های نیروی زمینی همیشه قهرمان اظهار کرد: سران ارتش شخصیت هایی مومن، متعهد و انقلابی هستند و در صحنه های مختلف خدمت رسانی از جمله در دوره کرونا و سیل حضور دارند.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان کرد: توانمندی ارتش ایران با ارتش های روز جهان مقایسه می شود و در مانورهای نظامی با کشورهای قدرتمند شرکت می کند، ناوهای دریایی ما اقیانوس پیما هستند و اینها معیارهای قدرت است.

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ماموستا شیرزادی در خصوص توطئه انحلال ارتش، گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی منافقان ندای انحلال ارتش را سر می دادند و می گفتند این ارتش طاغوتی است و باید منحل شود اما با درایت حضرت امام خمینی(ره) این توطئه خنثی شد.

وی با اشاره به روزهایی که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ بر ارتش ایران گذشت، بیان کرد: ارتش زاییده مردم است و این امر با فداکاری های ارتش در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شد.

امام جمعه مریوان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی افتخارآفرین است، در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش ما همپای سپاه و بسیج از کشور دفاع کرد و شهدای ارتش از بالاترین رده‌های فرماندهی تا سربازان را شامل می شوند.

ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه دشمنان غافل از اینکه در جنگ تحمیلی، توانایی مقابله با غیرت و شجاعت نیروهای مسلح کشور را ندارند و دچار اشتباه فکری شدند، عنوان کرد: همواره مدیون نیروهای زحمتکش ارتشی و نیروهای مسلح و متولیان امنیت و همه کسانی که در راستای اهداف نظام گام بر می‌دارند، هستیم.

امام جمعه شهرستان مریوان در رابطه با اقتدار ارتشیان تصریح کرد: ارتش ایران، ارتشی مکتبی، قدرتمند و اسلامی است و همیشه با شجاعت، شهامت، فداکاری و از خود گذشتگی از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

ماموستا شیرازدی در پایان سخنان خود، تشریح کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و به خوبی از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی محافظت کرده و دراین راه جان‌نثاری می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما