شناسهٔ خبر: 66192613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روحانی اهل سنت گلستان؛

اقدام تنبیهی سپاه موجی از شادی را در کشورهای جهان به راه انداخت

مریم شریفی

روحانی اهل سنت گلستان گفت: اقدام تنبیهی سپاه در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران موجی از شادی را در جهان به همراه داشت که بیانگر همسو بودن و تایید افکار عمومی دنیا است.

صاحب‌خبر -

آخوند ناصر محمد قزل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حمله اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران در دمشق حکم حمله به خاک مقدس ما را داشت و جواب دادن به آن امری لازم و واجب بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نماز عید فطر وعده پاسخ به حمله رژیم جعلی را داده بودند اما کشورهای جهان و مردم دنیا فکرش را هم نمی‌کردند که ایران عزیز به این زودی و با این قدرت و اقتدار پاسخ این جنایت را بدهد و این امر سبب سربلندی و عزت مردم ما شد.

امام جمعه قازانقایه مراوه تپه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وعده صادق خود عمل کرده و سبزپوشان سرو قامت سپاه پاسداران با همکاری ارتش توانستند این امر مهم را عملیاتی کنند، افزود: تا به حال دنیا به خود این همه پهباد و موشک را که به یکباره پرتاب شود ندیده بود.

روحانی اهل سنت گلستان ادامه داد: خدا را شاکریم که عملیات تنبیهی سپاه با موفیت انجام شد و این اقدام مقتدرانه موجی از شادی و خوشحالی را نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا به همراه داشت.

وی با توضیح اینکه پس از حمله تنبیهی سپاه هیچ قطعنامه‌ای در سازمان ملل بر علیه ایران تصویب نشد و این بیانگر این است که افکار عمومی جهان نیز با ایران همراه و همسو است، گفت: هر ضربه‌ای که به اسرائیل وارد می‌شد همه مردم جهان خوشحال می‌شوند.

آخوند قزل ابراز امیدواری کرد: انشاءالله به زودی نابودی اسرائیل را با چشم خواهیم دید و دسته جمعی همه مسلمانان برای زیارت بیت المقدس و خواندن نماز در این مکان مقدس نام‌نویسی کنند.

وی اضافه کرد: ۷۵ سال پیش مردم اسرائیل با التماس و عجز از کشتی‌ها خود پیاده شده تا در کشور فلسطین پناهنده شوند اما بعدها شروع به ظلم و ستم و نسل کشی و کودک کشی کردند و فجایع زیادی را به بار آورده‌اند و امروز یکی از منفورترین رژیم‌ها در جهان هستند.

انتهای پیام

نظر شما