شناسهٔ خبر: 66192609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

عملیات وعده صادق نشان داد جمهوری اسلامی در بحث امنیتش با کسی شوخی ندارد

سارا سلطانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچکترین تعرضی به خاک و منافعش با هیچ کسی تعارف ندارد و در صحنه عمل اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی کرد با جواب قاطع و تنبیهی که پشیمان کننده است مواجه می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: بزرگترین حرکت تاریخی را نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران رقم زدند و در عملیات وعده صادق به دنیا نشان دادند که جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچکترین تعرضی به خاک و منافعش با هیچ کسی تعارف ندارد و در صحنه عمل اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی کرد با جواب قاطع و تنبیهی که پشیمان کننده است مواجه می‌شود.

وی بیان کرد: ارتش ما در بین همه ارتش‌های دنیا ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز کرده و یکی از این ویژگی‌ها اراده فولادین برای انجام ماموریت در راستای مصالح و منافع کشور ایران اسلامی است و در حوزه ماموریتی خود آنچه بر عهده او گذاشته شده، بدون نقص و عیب پیش می‌برد.

امام جمعه کرمان روحیه بالا، شهادت طلبانه و روحیه‌ای که برگرفته از احکام اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی را از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: ارتش تکلیف مدار و نیروی آماده و مهیای انجام تکلیف الهی است. 

وی شجاعت در میدان ماموریت را از دیگر ویژگی‌های برجسته ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ارتش شجاع می‌تواند اراده فولادین و تکلیفی که بر عهده او گذاشته شده، تبدیل به جریان قوی و بازدارنده نماید تا کسی به خود اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ندهد.

انتهای پیام

نظر شما