شناسهٔ خبر: 66190931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرخی میکال:

ایران هر نقطه از خاک رژیم صهیونیستی را می‌تواند در هم بکوبد/ جهان اسلام به یک قدرت واقعی و شجاع افتخار کند

صاحب‌خبر -
ایران هر نقطه از خاک رژیم صهیونیستی را می‌تواند در هم بکوبد/ جهان اسلام به یک قدرت واقعی و شجاع افتخار کند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه ایران بار دیگر توان و قدرت موشکی خود و نقطه زن بودن آنها را به رخ جهانیان کشاند عنوان کرد: تمامی معادلات خاورمیانه و جهان بعد از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران تغییر کرده و هم اکنون جهان اسلام باید به وجود یک قدرت واقعی و شجاع افتخار کند.

به گزارش خبرگزاری آریابه نقل از خانه ملت ،رسول فرخی میکال با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری ایران در دمشق گفت: عملیات شب گذشته غیور مردان ایران اسلامی یک تصمیم استراتژیک برای نمایش غرور ملی و یک دفاع مشروع مطابق با ماده 51 منشور ملل متحد بود.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاملا دقیق و هوشمندانه برای تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی طراحی شده بود، عنوان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق زمانی بیشتر نمایان می‌شود که جهانیان بدانند، بر خلاف روحیه کودک کشی و نسل کشی رژیم صهیونیستی، ایرانیان مردانه وارد میدان می‌شوند به نحوی که در جریان این حمله وسیع و گسترده به هیچ غیرنظامی و سازمان‌های مردمی و مراکز درمانی رژیم صهیونیستی آسیبی وارد نشد.
این نماینده مردم در مجلس، با بیان اینکه ایران بار دیگر توان و قدرت موشکی خود و نقطه زن بودن آنها را به رخ جهانیان کشاند عنوان کرد: تمامی معادلات خاورمیانه و جهان بعد از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران تغییر کرده و هم اکنون جهان اسلام باید به وجود یک قدرت واقعی و شجاع افتخار کند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اقدامات سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور و دفاع از کیان و عزت ایران ایثارگرانه و قابل تقدیر دانست اضافه کرد: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و نفوذ ناپذیری گنبد آهنین را شکست و ایرانیان نشان دادند هر نقطه از خاک این رژیم خبیث را که اراده کنند می‌توانند در هم بکوبند.
وی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که جمهوری اسلامی ایران هیچ جنگی را شروع نخواهد کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمرودند که دوران بزن در رو تمام شده و هر کس بزند؛ می‌خورد. حال شب گذشته میلیون ها نفر بیدار مانده و صدای سیلی جمهوری اسلامی ایران به کودکشان و جنایتکاران را شنیدند. اگر رژیم صهیونیستی در ادامه شیطنت‌ها و اشتباهات خود، به منافع ملی ایران آسیبی وارد کند، قطعا برخورد شدید تری در انتظارش خواهد بود./
پایان پیام

نظر شما