شناسهٔ خبر: 66189486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان: ارتباط بیش از ۴۵ مسیر روستایی و ۱۲ جاده فرعی بسته شد

زاهدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتباط بیش از ۴۵ مسیر روستایی و ۱۲ جاده فرعی بسته شد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران بیش از ۶۳۲ تیم امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

منصور بیجار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در سیستان و بلوچستان فعالیت خود را شروع کرده خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی در بر نداشته است.

وی افزود: عمده بارش‌های سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی در سال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ مسیر روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان بسته شده است که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا در گام اول ارتباط تمامی مسیرهای اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.

بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستاهای جنوبی سیستان و بلوچستان اعلام شده است، عنوان کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

نظر شما