شناسهٔ خبر: 66186871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار:

آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده در زمینه بارش شدید باران و وقوع سیلاب در جنوب استان تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم در این زمینه را دارند.

صاحب‌خبر -

محمد کرمی  با اشاره به اینکه شکرگزار پروردگار بخاطر بارش باران هستیم، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده حجم بارندگی در سیستان و بلوچستان بسیار بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: مسیر آب‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در زمینه حفظ امکانات و زیرساخت‌ها در مسیر سیلاب‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش‌بینی حجم بارندگی تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم در زمینه حجم سدها اندیشیده شده و آب برخی از سدها به اندازه کافی تخلیه شده و آماده برای آبگیری است.

مدارس ۹ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران استان، مدارس شهرستان‌های ایرانشهر، بزمان، خاش، زرآباد، مهرستان، گلشن، سراوان، نیکشهر و دلگان در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه روز گذشته ستاد مدیریت بحران استانداری استان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به شرایط جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی کنند.

داوود گلی افزود: برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی داشته و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان (به جز مناطق در خطر سیلاب) نخواهیم داشت.

نظر شما