شناسهٔ خبر: 66185474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچند سال گذشته نهادها مقدمات اربعین را به خوبی مهیا کردند اما امسال باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اجرای این راهپیمایی بزرگ انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در ستاد اربعین خراسان شمالی ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، اظهار کرد: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

نظر شما