شناسهٔ خبر: 66180490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کناره‌گیری ستاره والیبال برزیل از تیم ملی کشورش

مهرداد میرزایی

داگلاس سوزا از حضور در تیم ملی والیبال برزیل خودداری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،   برناردو رزنده، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل فهرست نفراتش را برای حضور در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ اعلام کرد که نام داگلاس سوزا نیز در این فهرست قرار داشت.

دریافت کننده تیم ملی والیبال برزیل بلافاصله پس از انتشار فهرست نفرات دعوت شده به صراحت اعلام کرد که دوران حضورش در تیم ملی برزیل به پایان رسیده و قصد حضور در اردوی آمادگی را ندارد.

سوزا در صحبت‌هایی گفت: می‌خواهم به اطلاع شما برسانم که تصمیمم برای عدم بازگشت به تیم ملی تغییری نکرده است و این تصمیم را به اطلاع سرمربی تیم رساندم. از همه کسانی که در دوران حضورم در تیم ملی از من حمایت کردند بسیار سپاسگزارم. از مربیان و هم تیمی هایم تشکر می کنم. اکنون فقط با باشگاهم هستم و برای تیم والیبال برزیل آرزوی موفقیت دارم.

سوزا با کسب قهرمانی المپیک ۲۰۱۶، نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ و قهرمانی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱، یکی از بهترین‌های تیم ملی والیبال در برزیل بوده است.

رزنده اکنون چاره دیگری ندارد و باید بازیکن دیگری را به عنوان دریافت کننده انتخاب کند. اردوی آماده سازی تیم برزیل از یکشنبه آینده آغاز می شود.

برزیل اولین بازی‌اش را در لیگ ملت های امسال در ۲۲ می مقابل کوبا انجام خواهد داد. برزیل در هفته اول با تیم های آرژانتین، صربستان و ایتالیا نیز رقابت خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی برزیل برای حضور در لیگ ملت‌ها:

پاسور: ماتئوس گونسالوز، گوستاوو کاردوسو 

مهاجم: فیلیپه روکه

مدافعان روی توپ: لوکاس سائوتکمپ، اوتاویو پینتو، جادسون نونس

دریافت کننده: آرتور بنتو، دانیل مونیز، داگلاس سوزا، پائولو سیلوا

لیبرو: الکساندر الیاس، مایک ناسیمنتو

انتهای پیام

نظر شما