شناسهٔ خبر: 66178781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

خبر خوش وزیر کشور درباره پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها

وزیر کشور گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B1 و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاکسی‌های برقی مشخص شد

وی در نخستین برنامه در آیین رونمایی از اتوبوس های برقی شهر کرج حضور یافت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‌مند می‌شود، اظهار داشت: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 60 درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج برای سرعت‌بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها قدردانی کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است، تصریح کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزادراه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد:‌ با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما