شناسهٔ خبر: 66177477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان :

۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان استفاده کردند

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۳۹۴ هزار و ۶۴۸ بیمه‌ شده تحت پوشش سازمان در سال گذشته از خدمات آزمایشگاهی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

امیر عباس جراحی علمداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته سهم سازمان برای پوشش هزینه‌های این آزمایش ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بود.

جراحی اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد از لحاظ میزان مراجعه و بیش از ۷۲ درصد از لحاظ میزان هزینه رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار برای خدمات آزمایشگاهی مراجعه شده که نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

این مسوول ادامه داد: خدمات کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان زنجان بسیار ارزشمند است چون نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود بیماران، گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت و دقت در خدمات به طور مستمر رصد می شود تا از هرگونه انحراف و خطا در خدمات تشخیصی آزمایشگاه‌ها جلوگیری به عمل آید.

نظر شما